Komunikaty - archiwum

Komunikat o zawarciu umowy na wykonanie zadania pn:Remont budynku użyteczności publicznej – Szkoła w Starej Kamienicy - w ramach usuwania skutków powodzi, polegający na wykonaniu drenażu opaskowego przy budynku i zabezpieczeniu pomieszczeń piwnic, w tym kotłowni przed zalewaniem, z firmą


Stara Kamienica, 22.12. 2006r.

Komunikat o zawarciu umowy


znak sprawy: ZP-340/12/06


Informuję, że w dniu 22.12.2006 r. została zawarta umowa na wykonanie zadania pn:
Remont budynku użyteczności publicznej – Szkoła w Starej Kamienicy - w ramach usuwania skutków powodzi, polegający na wykonaniu drenażu opaskowego przy budynku i zabezpieczeniu pomieszczeń piwnic, w tym kotłowni przed zalewaniem, z firmą

Przedsiębiorstwo Produkcyjno– Handlowo-Usługowe
Stanisław Sobolewski
Ul. Kiepury 14A, 58-506 Jelenia Góra

cena zadania - 39 772,00 PLN

Wójt Gminy

/-/ Wojciech Poczynek

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adam Spolnik
Ilość wyświetleń: 1280
12 marca 2008 20:54 (Adam Spolnik) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany